dijous, 14 d’octubre del 2010

V Cursa de muntanya de Tivissa by rafalgueri

Hola!

Bé ja tornem a ser per aquí, i ara és per a explicar la cursa del diumenge passat.

No se com començar, bé començarem donant les gràcies a tota la gent de Tivissa que ha fet possible esta cursa. L'alt nivell demostrat cada any consoliden la cursa dins del panorama català i esperem que continuïn així per molts anys. Tot estava planejat al detall i això és nota quan vas a córrer una cursa i només has de pensar en córrer i només córrer, ni falta de senyalització, ni avituallaments escassos, molta gent als punts crítics, molta gent animant, rostida, etc, etc, i així no acabaríem en tots els punts bons de la cursa.
Pel que fa al recorregut, tècnic, i encara més tècnic degut a les pluges del dia abans. Tot ple de corriols que no et deixaven agafar un ritme còmode, pujades i baixades trencacames i sobretot un paisatge feréstec com pocs que no et deixaven indiferent per allí on passaves. Per a mi, un pèl massa tècnica, prefereixo un poc menys de pedra, en estes curses ja que acabo en els peus destrossats, però de totes formes, no deixa de ser una cursa per a repetir any rere any.
I pel que fa a la meua cursa, pues content, en l'alt nivell que hi havia al final vaig poder arribar l'11è en un temps de 2h42min. Escarmentat de l'any passat on vaig agafar una bona "pájara" enguany vaig sortir deixant davant meu un grup de 20 corredors. Sabia que el meu punt fort no és anar ràpid si no les pujades fortes i les baixades a sac. Així que poc a poc vaig anar avançant posicions, fins més o menys posar-me el 15. No va ser fins els últims kms, on ja vaig poder avançar 4 posicions deixant als corredors a les baixades més dures i alguna que altra pujada. Així que molt content vaig poder acabar la cursa sense cap lesió greu a part de 4 rascades degut a dos caigudes un poc tontes...
Bé i res més, tornar a donar les gràcies als Tivissencs per la bona organització i si no passa res, l'any vinent repetirem!